KENDA Kountach Pro 120 TPI 25-622 / 700 x 25C R2C Folding tire – Kerékpár Köpeny
product line |
|
tire type |
|
tire size |
|
rubber compound |
|
affix | 700 x 25C R2C |
colour |
|
weight | 209 g |
tire tread |
|
size ETRTO |
|
tire width ETRTO |
|
Size in inch |
|
Tyre width in inches |
|
puncture protection |
|
material |
|
TPI (threads per inch) |
|
Details |
|
tire reflex |
|
Tire circumference | 2139 mm |
Kis történelem
A Kenda 1962-ben indult kerékpárabroncsokkal, és kiterjesztette a motorkerékpár-, speciális- és autógumikra is. A tajvani székhelyű Kenda büszke arra, hogy országát képviseli a világ színpadán, és vezető szerepet tölt be a globális gumiiparban. Az Egyesült Államokban, Kínában, Európában és Tajvanon található technológiai központjaival a Kenda képes megfelelni a piaci igényeknek és felülmúlja a vásárlók elvárásait. A Kenda emellett számos sporteseményt és csapatot szponzorál világszerte, hogy népszerűsítse márkája ismertségét, és ösztönözze az embereket szenvedélyeik követésére.
„A Kendánál szenvedélyesen segítünk ügyfeleinknek biztonságosan és megbízhatóan elérni úti céljukat. Termékeinket tartósra, teljesítményorientáltra és értékorientáltra tervezzük. Folyamatosan kutatjuk a lehetőségeket, és új módokat találunk az innovációra, valamint hatékonyságunk és képességeink fejlesztésére. Új márkaimázsunk és logónk tükrözi a Designed for Your Journey-ról alkotott elképzelésünket, valamint elkötelezettségünket a világszínvonalú márka iránt” – mondta Jimmy Yang, a Kenda elnöke és elnöke.
Yuanlin, Tajvan – 2023. június 1. – A Kenda, a világ egyik vezető gumiabroncs-gyártója gumiabroncsokat tervez és gyárt autókhoz, könnyű teherautókhoz, kerékpárokhoz, motorkerékpárokhoz, ATV-k/UTV-k, pótkocsik, golfkocsik, gyep és kert, kerekes székek, mezőgazdasági járművek számára és még sok más, bemutatta új márka arculatát és logóját, hogy tükrözze a Designed for Your Journey elképzelését. Az új logó három dizájnelemet tartalmaz: egy pipa a tetején, amely a minőségbiztosítást és a biztonságot képviseli; az alján fordított V alak, amely az erős alapot jelképezi; és egy átlós vonal a közepén, amely az előttünk álló utat jelöli.
Az új logó a Kenda márkafrissítési stratégiájának része, amelynek célja az őszinteség, a minőség, a szolgáltatás és az innováció alapvető értékei kommunikálása. A Kenda hisz abban, hogy az álmok azok, amelyek előre viszik az embereket, termékei pedig tökéletes társak minden utazáshoz, bárhová is viszi őket az út.
A Kenda a jövőben is elkötelezett amellett, hogy továbbra is a legjobb minőségű, innovatív termékeket kínálja, és fenntartsa az erős ügyfélszolgálatot. A Kenda felkéri ügyfeleit, hogy csatlakozzanak hozzájuk.